Polska agencja odebrała podczas gali w Dubaju dwie statuetki za kampanie w kategoriach: consumer communications / product (launch marki CD w krajach regionu CEE) oraz events (Broccoli Consumption Conference).
W sumie, w międzynarodowym konkursie Public Relations Global Network (PRGN), przyznano 39 nagród (14 złotych, 13 srebrnych i 12 brązowych) w 14 kategoriach. Największym zwycięzcą Gali okazała się agencja Cros (Rosja) z 8 nagrodami na koncie oraz Evident PR (Holandia), The Fearey Group (USA) i Landis Communications (USA) – każdej z nich międzynarodowi eksperci przyznali po 3 nagrody w różnych kategoriach.
Public Relations Global Network (PRGN) to międzynarodowa sieć blisko 50 niezależnych agencji public relations, działających na sześciu kontynentach i zatrudniających ponad 900 ekspertów ds. komunikacji. W sumie roczne przychody firm zrzeszonych w sieci przekraczają 110 milionów USD. PRGN należy do największych sieci agencji public relations na świecie. (jj)