Sportowiec, w ramach współpracy, będzie ambasadorem kampanii edukacyjnej „Lepszy wzrok. Lepsze życie!”. Jej celem jest zwiększenie wiedzy o chorobach oczu oraz najnowszych rozwiązaniach okulistycznych.
Alcon to firma farmaceutyczna, produkująca leki okulistyczne, materiały i urządzenia medyczne dedykowane dla okulistyki oraz produkty kontaktologiczne. U Murańki zaś wykryto chorobę oczu i skoczek przeszedł operację. Przeprowadzono ją przy użyciu lasera Wavelight Refractive Suite firmy Alcon, służącego do skomplikowanych zabiegów na rogówce oka.
Następnie firma zdecydowała się długofalowo wspierać Murańkę, również w karierze sportowej. Współpraca skoczka z firmą Alcon zakłada nie tylko organizację kampanii edukacyjnej. W ramach współpracy Alcon ma również możliwość umieszczenia logotypu jednej ze swoich marek na kasku Murańki.
Fot. materiały prasowe
„Współpraca ze skoczkiem stała się inspiracją do tego, by na stałe angażować się w działania wpierające ludzi w dbaniu o dobry wzrok i pomaganie osobom takim jak Klemens” – mówi Robert Bitner, Dyrektor Generalny firmy Alcon. (ak)
Srawdź kurs internetowy Akademii PRoto: Sponsoring sportowy