Firma pożyczkowa Provident zmienia kolory i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. Polska jest pierwszym krajem, w którym przeprowadzono rebranding. Proces obejmie wszystkie kraje, w których działa firma.
Provident Polska, chcąc umacniać pozycję firmy na rynku, wkracza w nowy rozdział i zmienia swoje dotychczasowe barwy. Przedstawiciele firmy podkreślają, że rebranding jest naturalnym wynikiem procesu zmian, jakie towarzyszyły Providentowi na przestrzeni ostatnich lat. „Patrzymy w przyszłość, obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku” – komentuje zmianę Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Jak czytamy w komunikacje prasowym, firma będzie teraz działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan”.
Tak wyglądało dotychczasowe logo firmy.
Provident Polska wprowadza nowe logo i identyfikację jako pierwsza firma z Grupy IPF. (mb)
Sprawdź kurs internetowy Akademii PRoto: Rebranding, zarządzanie zmianami