Kapitan reprezentacji Polski, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula.
„Współczesny dżentelmen” to hasło towarzyszące nowej kampanii Vistuli. Promocja kolekcji na wiosnę i lato 2016 rozpocznie się w połowie marca bieżącego roku.
W ramach współpracy przeprowadzono sesję zdjęciową. Jej bohaterem jest dojrzały, odnoszący sukcesy mężczyzna, który ceni wysokiej jakości produkty, klasykę, wygodę i zdrowy tryb życia.
„W kolekcjach Vistuli stawiamy na klasykę, wzbogaconą nowoczesnymi rozwiązaniami krawieckimi, a zaproponowana przez nas kolorystyka, doskonale podkreśla walory urody Polaków” – mówi Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.
Kontrakt z Robertem Lewandowskim zakłada roczną współpracę. Ambasadora będzie można zobaczyc zarówno w wiosenno-letniej, jak i jesienno-zimowej kampanii Vistuli.
Sesję zdjęciową przeprowadziła Iza Grzybowska. Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie również film autorstwa Kuby Kossaka. Kampania obejmie pełen zakres działań marketingowych. (ak)
Fot. materiały prasowe