29 lutego 2016 roku Związek Firm Public Relations wybrał skład zarządu na kolejną kadencję. W siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, w trakcie którego przedstawiono też sprawozdanie z działalności organizacji w 2015 roku.
Zgodnie ze Statutem, w wyniku tajnego głosowania, prezesem zarządu ZFPR został wybrany Grzegorz Szczepański, CEO Hill&Knowlton Strategies. Wiceprezesami zostali Jakub Dmitrowski z agencji Smart Media, który zasiadał także w zarządzie w poprzedniej kadencji, oraz Karolina Borkowska z Public Dialog. Zarząd został wybrany na dwuletnią kadencję, czyli lata 2016-2018.
Poprzednio prezesem ZFPR był Norbert Ofmański, prezes zarządu agencji PR Ecco Network. Wiceprezesami byli z kolei Julia Kozak, dyrektor zarządzająca FleishmanHillard Polska, Agnieszka Bajur, prezes zarządu MCC, i Jakub Dmitrowski, partner strategiczny w Smart Media.
Do kompetencji Zarządu ZFPR należą m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku. (mb)