Marka kosmetyków pielęgnacyjnych rozpoczęła wiosenną kampanię, obejmującą telewizję, prasę i internet. Do działań zaangażowano ambasadorkę Magdalenę Różdżkę.
Kampania ma na celu wzmocnić świadomość marki i dotrzeć z kosmetykami i ich przesłaniem: „Piękno jest decyzją” do jak największej grupy kobiet.
Wizerunek Magdaleny Różdżki został wykorzystany zarówno w spotach reklamowych, jak i reklamach prasowych, promujących linie do twarzy oraz ciała. Planowane są również działania PR w prasie i internecie, a także w mediach społecznościowych.
W ramach akcji promocyjnej dla serii PERFECTA Elixir Multi-Kolagen i PERFECTA Esencja Komórek Macierzystych powstały dwa spoty z udziałem Magdaleny Różdżki. O kampanii można przeczytać w takich tytułach kobiecych jak Twój Styl, Uroda Życia, Olivia, Claudia, Dobre Rady, Gala, Show, Be Active, Women’s Health. (ak)