W kwietniu informowaliśmy o ogłoszeniu przez Związek Sadowników RP dwóch przetargów. Dotyczyły one dwóch dwuletnich kampanii promujących europejskie jabłka w takich krajach jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Przypomnijmy, że budżet na nie wynosi łącznie 4,5 mln euro netto.
Pełna informacja o przetargach tutaj.
W dniach 22-23 kwietnia oba przetargi zostały rozstrzygnięte. W jednym z nich wybrano ofertę Partner of Promotion. Firma ma przygotować i zrealizować 2-letnią kampanię promocyjno-informacyjną dotyczącą świeżych i przetworzonych jabłek na rynku Wietnamu i Hongkongu pt. „Teraz jabłka europejskie”. W drugim przetargu wyłoniono firmę Sopexa – International Marketing & Communication Agency. Jej zadaniem jest prowadzenie tych samych działań, co w przypadku pierwszego przetargu, jednak dotyczą one kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy” i rynku Egiptu i Algierii. (ak)