Twarzą marki zegarków został reprezentant Polski i zawodnik francuskiego Stade Rennes. Reprezentuje markę AZTORIN, według której, z Grosickim łączą ją szybkość i precyzja.
„Kamil jako czołowy reprezentant Polski a także wybitny piłkarz grający za granicą jest dla nas idealnym ambasadorem marki zegarków, które od kilku lat są obecne w świadomości kibiców piłkarskich. Mistrzostwa Europy we Francji to dla nas kolejna okazja do pokazania światu zegarków AZTORIN. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Kamila w jego karierze i wiemy, że wspólnie jesteśmy w stanie osiągać kolejne sukcesy – tak, jak robi to Kamil na boisku” – mówi Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu APART, dystrybutora zegarków AZTORIN.
Piłkarskie emocje, sukces czy zacięta rywalizacja – to do nich między innymi odwołuje się marka w swojej komunikacji. Co więcej, od kilku sezonów sponsoruje transmisje rozgrywek piłkarskich.
„To idealny moment na rozpoczęcie naszej współpracy, ponieważ czas podczas zabiegów pomagających w przywróceniu pełnej sprawności, a także powrotu na boisko odmierzał dla mnie jeden z zegarków marki AZTORIN. Cieszę się, że marka obecna w piłce nożnej zaufała mi i wierzy w to, że nasze współdziałanie przyczyni się do dynamicznego rozwoju obydwu stron” – podkreśla Kamil Grosiki. „Ta umowa ma też dodatkowy wymiar dla moich trenerów, ponieważ będąc ambasadorem marki zegarków AZTORIN nie mogę się spóźniać” – żartuje piłkarz.
Współpraca z ambasadorem zakłada promocję w social mediach. W salonach Apart jest również dostępny katalog, w którym Kamil Grosicki występuje jako ambasador. Zaplanowano także inne działania, takie jak kampania ATL-owa.(ak)