Kilka dni temu pisaliśmy o tym, jak marka kakao DecoMorreno zyskała na popularności, dzięki wpisowi na Facebooku. Jedna z internautek opublikowała post, w którym zapytała, czy ktoś z grupy „500+, Becikowe, MOPS, Alimenty – Pytania i Odpowiedzi” zna inne książki autora Cacao DecoMorreno. Nie trzeba było długo czekać na reakcje zarówno pojedynczych osób, jak i marek czy serwisów. Zaistniałą sytuację Natalia Hatalska nazywa przykładem real-time marketingu.
Sprawa zainspirowała nas do zapytania specjalistów, jak marki powinny wykorzystywać to, że zaczyna się o nich mówić, choć same tej dyskusji nie wywołały. Teraz mamy dla Was konkurs z najsłynniejszym kakao w Polsce.
ZADANIE KONKURSOWE
Zaproponuj hasło promujące bestseller DecoMorreno, podkreślając jego kluczowe atuty. Odpowiedzi wpisujcie w komentarzach pod postem na temat konkursu na naszej stronie na Facebooku.
Konkurs trwa do piątku 24 czerwca. Autorów pięciu najciekawszych odpowiedzi nagrodzimy najsłynniejszym kakao w Polsce.
REGULAMIN
1. Nagrodami w konkursie „Bestseller” jest 5 sztuk kakao DecoMorreno.
2. Jedna osoba może wygrać jedną sztukę kakao DecoMorreno.
3. Nagrodzonych zostanie 5 wybranych przez redakcję PRoto.pl osób, które udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie: Zaproponuj hasło promujące bestseller DecoMorreno podkreślając jego kluczowe atuty. Odpowiedzi należy wpisywać w komentarzach pod postem na temat konkursu na oficjalnym profilu PRoto na Facebooku.
4. Ze zwycięzcami konkursu skontaktujemy się drogą mailową, a jego wyniki zostaną ogłoszone na stronie FB PRoto.pl w poniedziałek 27 czerwca 2016. Warunkiem otrzymania nagrody będzie podanie adresu do wysyłki w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników.
5. Organizatorem konkursu jest redakcja PRoto.pl a fundatorem nagród firma Maspex.
6. Odpowiedzi można zgłaszać do piątku 24 czerwca do północy.