Marka sportowa Outhorn, należąca do spółki OTCF (właściciela marki 4F), rozpoczęła współpracę z Dorotą Gardias.
We wrześniu prezenterka telewizyjna weźmie udział w kampanii wizerunkowej marki pod hasłem „Define your sport”. Akcja ta ma pokazać, że nie ma jednej najlepszej dyscypliny sportowej i każdy musi sam zdefiniować, która jest dla niego optymalna. Marka chce udowodnić też, że żeby czerpać przyjemność ze sportu, nie trzeba być profesjonalistą ani mieć w tej dziedzinie rozległej wiedzy sportowej czy trenować codziennie.
Outhorn oferuje produkty dla amatorów sportu, którzy aktywność fizyczną traktują jak relaks, stąd też współpraca z Dorotą Gardias – dla dziennikarki sport to dodatek.
We wrześniu pojawi się także dedykowana linia odzieży „OUTHORN SPORT UP LINE by DOROTA GARDIAS”. Wprowadzeniu nowych produktów będzie towarzyszyć kampania prowadzona w internecie (także w mediach społecznościowych) i radiu. Wspierać ją będą działania BTL i materiały POS.
Marka Outhorn należy do spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F oraz sklepów multibrandowych 4Faces. (mb)