Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) udostępniło informację o rozpoczęciu konkursu ofert, który ma na celu wybór wykonawcy ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku VI”.
Ogólnopolski program promocyjno-informacyjny „5 porcji warzyw, owoców lub soku VI” stanowi kontynuację działań realizowanych przez Stowarzyszenie KUPS w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców i soków. Celem programu jest edukacja na temat kształtowania właściwych nawyków żywieniowych w oparciu o 5 porcji warzyw, owoców lub soków dziennie.
Uczestnicy konkursu ofert mieliby przedstawić:
– pomysły na całoroczną aktywność w działaniach kampanii advertorialowych w mediach skierowanych do kobiet (w tym matek);
– pomysły na świętowanie Dnia Soku zgodne z założeniami strategicznymi projektu;
– szczegółową strategię działań public relations, opartą na założeniach na komunikacji zalet promowanych produktów ze szczególnym uwzględnieniem udziału ekspertów;
– kosztorys zaplanowanych działań oraz wynagrodzenia agencji;
– plan wydatkowania środków finansowych w podziale na miesiące realizacji kampanii na wyznaczonym wzorze (zał. nr 4 dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia KUPS);
– szczegółowy harmonogram działań (w podziale na tygodnie) realizacji kampanii, zgodnie z założeniami harmonogramu na wyznaczonym wzorze (zał. nr 6 dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia KUPS);
– planowane minimalne zasięgi w zakresie w/w działań.
Realizacja programu planowana jest od października 2016 do 30 września 2017 r. Do wykorzystania zaplanowano budżet w wysokości 498 630 tys. zł netto.
Termin składania ofert upływa 10 października 2016 r. o godzinie 12.00. Oferty można przysyłać do Biura KUPS, ul. Rakowiecka 36 lok. 340, 02-532 Warszawa.
Pełna dokumentacja konkursowa dostępna jest na stronie internetowej Stowarzyszenia KUPS.
(mp)