Istniejąca od 10 lat na rynku i od 2015 roku będąca cześcią grupy medialnej Polska Press Przeagencja zmieniła nazwę. Od teraz to Truly.
Źródło: YouTube/TrulyAgency
Według agencji, kampanie reklamowe powinny opierać się na prawdziwych insightach i potrzebach konsumentów. To właśnie ma odzwierciedlać nowa nazwa.
The Way It Should Be – tak z kolei brzmi hasło nawiązujące zarówno do przygotowywania kampanii 360 zgodnie z oczekiwaniami odbiorców, obsługi klientów poprzez budowanie relacji, jak i rozliczania się z prowadzonych projektów.
Jak informuje Truly, chcąc budować transparentny wizerunek i partnerskie podejście do klientów, wprowadza model rozliczania się za efektywność tworzonych kreacji oraz kampanii.
Zmienione zostały także identyfikacja wizualna oraz strona internetowa agencji.
„Zmiana nazwy wynika z ważnych dla nas powodów. Po pierwsze chcemy podkreslić zakończenie procesu integracji z Grupa Polska Press, która poszerza nasze kompetencje i daje unikalną przewagę na rynku. Po drugie chcemy zaakcentować nasz sposób myślenia o współpracy klient – agencja. Wprowadzamy model rozliczania za efekty, jakie przyniosą realizowane przez nas projekty. Mówimy o efektywnosci każdego działu: od kreacji, przez redakcje social media, na client service kończąc” – mówi Wacław Wykrytowicz, prezes zarządu Truly.
Więcej informacji tutaj.
(ak)