Agencja wybierana jest w tzw. trybie negocjacji w formule otwartej. Zgłoszenia można wysyłać do 2 listopada.
Tryb negocjacji zakłada, że do złożenia ofert wstępnych podmiot zaprasza wszystkich zainteresowanych. Po analizie ofert PGE wybierze do dalszych negocjacji tych, których oferty zostały najwyżej ocenione. Wówczas wybrane agencje zostaną poproszone o złożenie ofert ostatecznych.
Do zadań zwycięskiej agencji należeć będzie obsługa kont marki w mediach społecznościowych oraz wspieranie sprzedaży oferowanych przez nią produktów i usług. Działania te prowadzone będą na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube i Google+.
Wybrana agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od momentu podpisania umowy. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 listopada do godziny 13 na adres barbara.grabowska-stachura@gkpge.pl.
Wszystkie informacje są dostępne tutaj. (mw)