Misją House of VR jest kompleksowe wdrażanie nowoczesnych technologii w innowacyjne strategie marketingowe. Twórcami nowej agencji są: Andrzej Jończyk, założyciel uznanego startupu VR Global, zajmującego wysoką pozycję wśród liderów na amerykańskim rynku, Mateusz Sobieraj – CEO jednej z najlepszych zintegrowanych agencji w Polsce – adCookie, oraz Paweł Pałka, CEO agencji marketingowej Cubeidea, doświadczony marketing i sales manager.
„Od dawna obserwuję rynek nowych technologii. Agencja House of VR powstała jako odpowiedź na dynamicznie rozwijający się segment usług marketingowych, które wykraczają poza klasyczne kampanie online” – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.
Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu VR i nowoczesnego marketingu: od zbudowania strategii komunikacji z wykorzystaniem contentu opartego o wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość oraz video 360 stopni, przez unikalne strategie sprzedaży z nastawieniem na niestandardowe, innowacyjne kanały komunikacji, po promocję i optymalizacje podjętych działań.
„Co więcej – House of VR oferuje, oprócz realizacji zaplanowanych strategii, także zaawansowaną analitykę, tak, aby systematycznie poprawiać osiągane rezultaty biznesowe. To wszystko zapewnia nasze autorskie oprogramowanie” – tłumaczy Andrzej Jończyk, CEO VR Global.
House of VR zdobyła nagrodę główną w kategorii Innowacje w Marketingu podczas konkursu Golden Arrow w 2016 roku. Nagrodzona kampania została zrealizowana dla wrocławskiego developera nieruchomości – Domar Developement.
House of VR współpracuje z najlepszymi producentami video zarówno w kraju jak i zagranicą, nie ograniczając przy tym zasięgu swojej działalności. Marka ma charakter globalny, o czym już teraz świadczą projekty zrealizowane dla klientów międzynarodowych. (mp)