Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Targi Kielce mają nowe logo. ośrodek wystawienniczy targi kielce po sześciu latach ma nowy logotyp. czerwony punkt podzielony na dwie półkule symbolizuje: centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych. czerwony punkt pojawiał się już w poprzednich logotypach. w logo wprowadzono także nowe, proste liternictwo. nowy znak przygotował michał obiedziński, kierownik zespołu grafiki komputerowej w targach kielce i absolwent akademii sztuk pięknych w łodzi. logo będzie można zobaczyć m.in. w dokumentach i wydawnictwach targowych. (ak).
Ośrodek wystawienniczy Targi Kielce po sześciu latach ma nowy logotyp. Czerwony punkt podzielony na dwie półkule symbolizuje: centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych.
Czerwony punkt pojawiał się już w poprzednich logotypach.
W logo wprowadzono także nowe, proste liternictwo.
Nowy znak przygotował Michał Obiedziński, kierownik zespołu grafiki komputerowej w Targach Kielce i absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Logo będzie można zobaczyć m.in. w dokumentach i wydawnictwach targowych. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Targi Kielce mają nowe logo. ośrodek wystawienniczy targi kielce po sześciu latach ma nowy logotyp. czerwony punkt podzielony na dwie półkule symbolizuje: centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych. czerwony punkt pojawiał się już w poprzednich logotypach. w logo wprowadzono także nowe, proste liternictwo. nowy znak przygotował michał obiedziński, kierownik zespołu grafiki komputerowej w targach kielce i absolwent akademii sztuk pięknych w łodzi. logo będzie można zobaczyć m.in. w dokumentach i wydawnictwach targowych. (ak).