Tygodnik zmienia szatę graficzną i prezentuje nowy, magazynowy format. Zmianom towarzyszy prezentacja nowego znaku.
Autorem logo i makiety Gazety Polskiej jest Mariusz Troliński, twórca poprzedniej identyfikacji wizualnej. Okładkę narysował z kolei Jacek Przybylski – artysta rysownik komiksów historycznych.
Wejściu nowego formatu na rynek towarzyszy kampania promocyjna, której pierwszy etap zaczął się 24 lutego 2017 roku na billboardach w miastach powiatowych, nośnikach LED i monitorach w środkach komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce (Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Szczecin).
Poprzednia identyfikacja
Hasła kampanii „Tygodnik. Bić K.. i Złodziei”, „Tygodnik. Lepszego Sortu” „Tygodnik. Bez Resortowych Dzieci”, „Tygodnik. Cześć i Chwała Bohaterom” odwołują się do wypowiedzi znanych osób i kodów językowych.
Na początku marca nowy znak zaprezentował też serwis Onet.pl. (mw)