Kenwood, producent małego sprzętu AGD, rozpoczął współpracę z trenerką Katarzyną Wolską. Będzie ona ambasadorką linii produktów healthy way of living, która obejmuje wyciskarki wolnoobrotowe, blendery do przygotowywania koktajli i smoothies oraz blendery sportowe Smoothie2Go.
W ramach akcji #KEENWOODCHALLENGE ambasadorka będzie namawiać Polaków do podjęcia fitnessowo-żywieniowego wyzwania. Uczestnicy akcji przez 21 dni będą za pośrednictwem Messengera otrzymywać wideo z treningami, porady dotyczące zdrowego stylu życia oraz przepisy na przekąski i koktajle.
„Wykształcenie nowych przyzwyczajeń zajmuje około 21 dni. Wraz z Kasią Wolską chcemy pokazać, że każdy może wprowadzić w życie zdrowe zmiany. Stworzyliśmy #Kenwoodchallenge, by zachęcić ludzi do aktywniejszego trybu życia i odpowiedzialnego odżywiania” – wyjaśnia Jakub Gawroński, dyrektor marketingu DeLonghi Polska, właściciela marki Kenwood.
„Pokonywanie własnych granic daje ogromną satysfakcję. W #Kenwoodchallenge dzielę się swoją determinacją i energią z innymi, motywując ich tym samym do zmian i pokazując, że zdrowy tryb życia i sport mogą stać się ich nową, lepszą codziennością” – mówi natomiast Katarzyna Wolska.
Kampania z udziałem ambasadorki będzie realizowana na stronie internetowej oraz w kanałach społecznościowych marki Kenwood do 30 czerwca 2017 roku.
Kenwood korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)
Sprawdź szkolenie: Współpraca z celebrytami w ramach projektów PR – 25 kwietnia w Akademii PRoto