Firma oferująca kompleksowe usługi z zakresu kreacji i obróbki obrazu, dźwięku, animacji 3D i efektów specjalnych obchodzi w 2017 roku dziesięciolecie istnienia. Wraz z okrągłą rocznicą Delapost przechodzi zmiany – wprowadzono nową identyfikację wizualną, planowane jest także odświeżenie serwisu www, który będzie dostępny w drugiej połowie maja.
Nowe logo Delapost
Stare logo Delapost
„Ta okrągła rocznica jest okazją do podsumowań i odświeżenia wizerunku. Rebranding to pierwsza z zaplanowanych zmian” – powiedział Filip Bartold, nowy dyrektor zarządzający w Delapost, który zadecydował o zmianie identyfikacji wizualnej studia. Zastąpił na tym stanowisku Magdalenę Dzieniesiewicz. Do jego obowiązków będzie należało kierowanie bieżącymi działaniami studia, wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie i rozwijanie relacji z klientami. (mp)