Marka piwa bezalkoholowego Karmi chce zmienić stereotypowe podejście do napoju i zwalczyć skojarzenia, że jest on przeznaczony dla kobiet.
„Dotychczas często uważano, że Karmi to słodki napój dla pań. Tymczasem unikalna receptura, idealnie dobrane typowo piwne składniki i klasyczne metody warzenia sprawiają, że jest to po prostu piwo. Naszą nową kampanią chcemy rozprawić się ze stereotypowym postrzeganiem tej marki” – wyjaśnia Aleksandra Niemczyk, menedżer marki Karmi.
Karmi rozpoczyna właśnie nową kampanię pod hasłem „Nie za słodkie i nie za gorzkie”. Marka zdecydowała się także na zmianę opakowań bezalkoholowego piwa. „Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu, podkreśla piwny charakter Karmi i zachęca do spróbowania zarówno panie, jak i panów” – czytamy w komunikacie prasowym.
Za nową strategię marki jest odpowiedzialna firma doradcza Kubuj Strategia, za rebranding odpowiada natomiast agencja Dragon Rouge.
Przy okazji wprowadzenia produktu w nowych opakowaniach prowadzone są działania w sklepach oraz w mediach społecznościowych. Kreację ATL i BTL opracowało Red8 Advertising, a za działania w social mediach odpowiada Red8 Digital. (mb)