Agencja została wyróżniona za usługę w obszarze marketingu – Business Content.
„Jestem dumny, że nasza flagowa usługa – Business Content, polegająca na outsourcingu działań redakcyjnych, spotkała się z uznaniem komisji Medalu Europejskiego. Nagroda jest potwierdzeniem, że obecnie jedną z najskuteczniejszych, z komunikacyjnego i budżetowego punktu widzenia, form marketingu jest właśnie content marketing” – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.
Czytaj więcej na temat content marketingu w specjalnym cyklu PRoto.pl:
Content marketing cz.1. Jak wygląda praca Content Managera i czy to zawód przyszłości?
Content marketing cz.2. Od dziennikarza do Content Managera
Content marketing cz.3. Dystrybucja treści
Content marketing cz.4. Własne media okiem marek
Content marketing cz.5. Po co markom custom publishing?
Usługa Business Content polega na tworzeniu portali firmowych oraz budowaniu i obsłudze struktur redakcyjnych. Jej celem jest dotarcie do klientów danej firmy (w sektorach B2B i B2C) z komunikatem edukującym i kontekstowo prezentującym produkty bądź usługi danej marki.
Medal Europejski to niekomercyjny konkurs organizowany przez Business Centre Club przy wsparciu Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. Celem konkursu jest wyróżnianie oraz promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski, których jakość odpowiada normom europejskim. Podczas wyboru laureatów komisja ocenia nie tylko jakość usług, lecz także politykę pracowniczą czy dynamikę firmy. (pk)
Zdjęcie główne: Ryszard Baranowski, BCC