Tegoroczny międzynarodowy Festiwal Kreatywności w komunikacji rozpoczyna się w najbliższy weekend. W programie zamieszczono kilkaset prelekcji ekspertów z całego świata. Jedną z występujących będzie Julia Izmałkowa, psycholog i CEO IZMAŁKOWA – jej warsztat pod tytułem „Everybody Lies: An Insight about Insights” ma w założeniu pokazać uczestnikom, w jaki sposób odkrywać przekłamania i uproszczenia w insightach, by w efekcie móc unikać błędnych założeń w kampaniach komunikacyjnych.
„W Cannes poprowadzę warsztat, w którym przedstawię podstawowe założenia psychologii kłamstwa oraz wytyczne, jak możemy mieć pewność, że znajdziemy prawdę niezbędną dla naszych decyzji biznesowych” – opisuje Julia Izmałkowa. „Wierzę, że psychologia jest przydatnym narzędziem dla biznesu jak internet czy Exel i zależy mi na tym, żeby zarazić ludzi miłością do poznawania człowieka. Człowieka – nie konsumenta, nie respondenta – człowieka!” – dodaje.
Czytaj więcej:
Julia Izmałkowa: dajemy wiedzę często zaskakującą i nie do końca wygodną dla marek
Festiwal Cannes Lions 2017 rozpocznie się 17 czerwca i potrwa łącznie 8 dni. Podczas jego trwania zostaną również wręczone nagrody, między innymi w kategorii PR.
Warsztat Julii Izmałkowej odbędzie się 21 czerwca w godzinach 11.00–12.30. CEO IZMAŁKOWA będzie jedyną Polką, która będzie miała swoje wystąpienie podczas festiwalu. Pełna lista prelegentów dostępna jest na stronie. (mp)