sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościStadion Śląski odświeża logotyp

Stadion Śląski odświeża logotyp

Władze chorzowskiego stadionu zaprezentowały na konferencji prasowej nową identyfikację wizualną obiektu sportowego. Przedłużająca się modernizacja ma zakończyć się już jesienią 2017 roku, w związku z czym odświeżono logotyp Stadionu Śląskiego.

Nową identyfikację wizualną przygotowała katowicka agencja Creogram. Jak informuje, jej celem było stworzenie grafiki, której modernistyczne podejście wciąż upamiętniałoby tkankę historyczną i architektoniczną.

Znak opracowano tak, by miał kształt elipsy i przypominał przestrzeń torów lekkoatletycznych i żużlowych – opisują twórcy. Białe, puste pola wewnątrz sygnetu mają symbolizować przestrzeń boiska. Górne otwarcie, będące też akcentem litery „Ś”, ma reprezentować otwartość obiektu na wszystkich kibiców i zawodników.

Mnogość linii, z których składa się nowy logotyp, ma też wywoływać skojarzenia z liternictwem sportowym, które funkcjonowało kilkadziesiąt lat wcześniej, w czasach świetności stadionu – tłumaczą projektanci z agencji Creogram.

Dominującymi kolorami w logotypie są biel i grafit. Uzupełniono je o mocniejsze akcenty i elementy uzupełniające, do których wykorzystano turkus.

„Designerzy z Creogramu w prostym znaku ujęli wszystko, na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników. W nowym logotypie znalazły się także odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic” – komentuje Aneta Moczkowska, członek zarządu Stadionu Śląskiego.

Poprzedni logotyp Stadionu Śląskiego:


Źródło: facebook.com/StadionSlaski 

Jak dowiedziało się PRoto, w przygotowaniu jest również nowa strona internetowa Stadionu Śląskiego. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj