Związek Firm Public Relations ogłosił przedłużenie zgłoszeń do Złotych Spinaczy 2017 – propozycje można przesyłać do 18 lipca do g. 16.
Przypominamy, że do regulaminu konkursu wprowadzono zmianę dotyczącą zgłaszanych projektów. Teraz mogą to być przedsięwzięcia realizowane w okresie 2016 – 2017, czyli projekty z całego roku 2016 oraz z części roku 2017 – do dnia przesłania zgłoszenia do konkursu. Ponadto, do konkursu mogą zostać zgłoszone prace, które są kolejną edycją trwającego przez kilka lat projektu, w ramach którego powstała nowa inicjatywa, aktywacja, działanie oraz projekty, które były realizowane przez więcej niż jeden rok, ale ich formalne całkowite zakończenie lub zakończenie okresu np. kilku lat, który chcemy przedstawić do oceny, przypada na bieżącą edycją konkursu.
Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych. Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych.
Audytor konkursu: KPMG. Partnerzy i patroni medialni: IMM, Conrego, EDC Expert Direct Communication, VIDEOactions – agencja filmowa.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Informacje o konkursie są dostępne na: www.zlotespinacze.pl