Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Wpadki wizerunkowe marek. dobrze przygotowana komunikacja na wypadek kryzysu i odpowiednia strategia w social mediach to dla firm niezbędnik w kreowaniu wizerunku. w czerwcu przekonały się o tym między innymi audi i kosmetyczna marka avon. „czerwiec rozpoczął się kryzysem wizerunkowym audi. na swoim facebookowym profilu marka zamieściła zdjęcia jednego z modeli samochodów w różnych charakterystycznych miejscach warszawy, między innymi przy pałacu kultury czy hali koszyki. jedno ze zdjęć przedstawiało samochód na tle pomnika powstania warszawskiego. to wywołało oburzenie internautów, którzy w komentarzach wypominali marce, że jest to wyraz braku szacunku dla polskiej historii i powstańców” – mówi agencji informacyjnej newseria biznes małgorzata baran, redaktor serwisu proto.pl. z dużym kryzysem musiała się zmierzyć marka kosmetyczna avon. „na facebooku pojawił się post kobiety, która opisała historię swojego zwolnienia po tym, jak wykryto u niej raka piersi ” – przypomina małgorzata baran. kłopoty wizerunkowe miała też sieć media expert, która przygotowała niezrozumiałą dla klientów promocję , za co spadła na nią fala krytyki. z bardzo pozytywnym odbiorem w mediach społecznościowych spotkał się za to gest mazdy – marka zdecydowała się pomóc lekarzowi, który na facebooku napisał o tym, że skradziono mu samochód. „internauci bardzo pozytywnie zareagowali również na działanie marki bosch , która zdecydowała się wesprzeć schronisko dla kotów” – mówi małgorzata baran. (red).
Dobrze przygotowana komunikacja na wypadek kryzysu i odpowiednia strategia w social mediach to dla firm niezbędnik w kreowaniu wizerunku. W czerwcu przekonały się o tym między innymi Audi i kosmetyczna marka Avon.
„Czerwiec rozpoczął się kryzysem wizerunkowym Audi. Na swoim facebookowym profilu marka zamieściła zdjęcia jednego z modeli samochodów w różnych charakterystycznych miejscach Warszawy, między innymi przy Pałacu Kultury czy Hali Koszyki. Jedno ze zdjęć przedstawiało samochód na tle pomnika Powstania Warszawskiego. To wywołało oburzenie internautów, którzy w komentarzach wypominali marce, że jest to wyraz braku szacunku dla polskiej historii i powstańców” – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor serwisu PRoto.pl.
Z dużym kryzysem musiała się zmierzyć marka kosmetyczna Avon.
Kłopoty wizerunkowe miała też sieć Media Expert, która przygotowała niezrozumiałą dla klientów promocję, za co spadła na nią fala krytyki. Z bardzo pozytywnym odbiorem w mediach społecznościowych spotkał się za to gest Mazdy – marka zdecydowała się pomóc lekarzowi, który na Facebooku napisał o tym, że skradziono mu samochód.
„Internauci bardzo pozytywnie zareagowali również na działanie marki Bosch, która zdecydowała się wesprzeć schronisko dla kotów” – mówi Małgorzata Baran.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Wpadki wizerunkowe marek. dobrze przygotowana komunikacja na wypadek kryzysu i odpowiednia strategia w social mediach to dla firm niezbędnik w kreowaniu wizerunku. w czerwcu przekonały się o tym między innymi audi i kosmetyczna marka avon. „czerwiec rozpoczął się kryzysem wizerunkowym audi. na swoim facebookowym profilu marka zamieściła zdjęcia jednego z modeli samochodów w różnych charakterystycznych miejscach warszawy, między innymi przy pałacu kultury czy hali koszyki. jedno ze zdjęć przedstawiało samochód na tle pomnika powstania warszawskiego. to wywołało oburzenie internautów, którzy w komentarzach wypominali marce, że jest to wyraz braku szacunku dla polskiej historii i powstańców” – mówi agencji informacyjnej newseria biznes małgorzata baran, redaktor serwisu proto.pl. z dużym kryzysem musiała się zmierzyć marka kosmetyczna avon. „na facebooku pojawił się post kobiety, która opisała historię swojego zwolnienia po tym, jak wykryto u niej raka piersi ” – przypomina małgorzata baran. kłopoty wizerunkowe miała też sieć media expert, która przygotowała niezrozumiałą dla klientów promocję , za co spadła na nią fala krytyki. z bardzo pozytywnym odbiorem w mediach społecznościowych spotkał się za to gest mazdy – marka zdecydowała się pomóc lekarzowi, który na facebooku napisał o tym, że skradziono mu samochód. „internauci bardzo pozytywnie zareagowali również na działanie marki bosch , która zdecydowała się wesprzeć schronisko dla kotów” – mówi małgorzata baran. (red).