Mateusz Kusznierewicz został twarzą drugiej edycji konkursu Siemens Kocham TO!.
„Głównym celem [kampanii – przyp. red.] jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych AGD poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii” – czytamy w komunikacie prasowym.
Akcja jest skierowana do konsumentów wyróżniających się ciekawym hobby. Organizatorzy zachęcają do dzielenia się swoimi zainteresowaniami oraz wymarzonym miejscem, gdzie można je rozwijać, poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z hasztagiem #kochamto. Jednym z zadań ambasadora będzie ocenianie prac zgłoszonych do konkursu Kocham TO!.
Kusznierewicz jest bohaterem wszystkich działań związanych z komunikacją marketingową konkursu. Kampania ma opierać się na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home. Dodatkowo, kampania wspierana będzie przez działania PR, prowadzone przez agencję Insignia.
Mateusz Kusznierewicz jest pierwszym Polakiem, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie. W 2004 roku został uhonorowany tytułem „Żeglarza wszech czasów”. Pierwsza edycja konkursu Siemens Kocham TO! miała miejsce w Polsce w czerwcu 2016 roku. Ambasadorem konkursu był wówczas Marek Kamiński, polarnik i podróżnik. (bm)