Piotr Żyła podpisał umowę z firmą TransferGo, w ramach której od lipca 2017 roku jest ambasadorem marki. Oferuje ona transfery pieniężne za granicę.
Akcja skupia się na działaniach online: media relations oraz w mediach społecznościowych – na kanałach YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Co tydzień w piątek na wspomnianych kontach będzie publikowany nowy odcinek z cyklu „Żyła i Klasyk w onlajnie” z udziałem Piotra Żyły. Każdy materiał wideo skupiać się będzie na zabawnym tłumaczeniu fenomenu internetu. Poruszane będą zagadnienia takie jak: selfie, foodporn, unboxing czy bycie fit. W ramach kampanii publikowane będą także wywiady z Piotrem oraz bloopersy (wpadki – przyp. red) z planu. Organizator przygotował „mnóstwo zabawnego contentu, który bawi, a czasem też uczy, jest prześmiewczy, ale daje do myślenia”.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, skoczek „słynie ze szczerości i poczucia humoru, jego wpisy w mediach społecznościowych śledzą miliony internautów”, a „zabawne powiedzonka czy obyczaje stały się jego znakiem rozpoznawczym”.
„Zaproszenie Piotra Żyły do współpracy ambasadorskiej było naturalnym wyborem dla naszej firmy, która nie jest oderwana od rzeczywistości, a wręcz przeciwnie, chce służyć ludziom i podobnie jak Piotr – swoją robotę robić najlepiej jak umie” – tak wybór ambasadora uzasadnia Magdalena Gołębiewska, Country Manager w TransferGo.
Za działania PR wokół kampanii odpowiada All 4 Comms z Londynu.
Globalna kampania z udziałem Piotra Żyły skierowana jest do Polaków, którzy mieszkają poza krajem.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, to nie pierwsza taka współpraca marki. W Rumunii ambasadorką firmy jest Andra, popularna piosenkarka, a sukces kampanii z jej udziałem przełożył się na rozwinięcie podobnych działań na polskim rynku. TransferGo ma prawo do dysponowania wizerunkiem Piotra Żyły do końca 2017 roku. (bm)