Agencja Procontent Communication zdobyła srebrną nagrodę w kategorii healthcare w 15. edycji konkursu Stevie Awards za kampanię Płuca Polski, którą od 2015 roku realizuje dla firmy Boehringer Ingelheim.
Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech programach – The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business. Co roku do każdej z kategorii napływa kilkaset zgłoszeń z całego świata, które oceniane są przez międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji. W konkursie przyznawane są złote, srebrne oraz brązowe statuetki, które wyróżniają osiągnięcia z branży marketingu oraz public relations.
Kampania Płuca Polski ma na celu podniesienie świadomości społeczeństwa na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP) oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na zagrożenia, ryzyko i konsekwencje wynikające z choroby.
Jak podaje agencja, lifestylowy charakter kampanii zbudował nowy wizerunek walki z chorobą, która może dotknąć każdego dorosłego, palącego Polaka. Strategia akcji dostosowana jest do młodych ludzi, aby wystarczająco wcześnie budować ich świadomość. „Nie straszymy chorych, tylko zachęcamy do współzawodnictwa ze znanym sportowcem” informuje agencja, która na ambasadorów kampanii powołała Mameda Khalidova oraz Radosława Kawęckiego. Jak czytamy w komunikacie prasowym: „Zmieniamy retorykę kampanii z poradnika dla seniorów na wyzwania dla ludzi młodych i aktywnych”.
Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest zespół healthcare. Strategia kampanii i podejmowane działania odbywają się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc oraz Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej przy wsparciu firmy Boehringer Ingelheim.
Więcej informacji o kampanii Płuca Polski: www.plucapolski.pl.
Procontent Communication korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)