Do 19 października 2017 roku można zgłaszać swoje prace do tegorocznej edycji przeglądu portfolio See&Say. Uczestnicy mogą wybierać spośród 17 kategorii kreatywnych (Animacja, Audio, Copywriting, Creative Writing, Event, Fotografia, Gra, Graphic Design, Ilustracja, Instalacja/Videoinstalacja, Moda, PR, Product Design, Reklama, Social Media, Creative Technology, Video) i nie muszą ograniczać się tylko do jednej.
150 młodych twórców, którzy zgłoszą swoje portfolio, otrzyma możliwość indywidualnej konsultacji z ekspertami. W spotkaniach ma uczestniczyć około 50 praktyków z branży kreatywnej, w tym dyrektorzy kreatywni agencji, a także szefowie studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, domów produkcyjnych, redaktorzy naczelni pism czy freelancerzy. Uczestnicy będą mogli w czasie 15-minutowej konsultacji zaprezentować portfolio, omówić kierunek rozwoju czy nawiązać kontakty biznesowe.
Spotkania odbędą się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.
„See&Say to nie tylko możliwość spotkania przyszłych pracodawców z twórcami, ale przede wszystkim zastrzyk pozytywnej energii do działania i rozwijania swojego talentu. Namówiliśmy do tych konsultacji wybitnych specjalistów z branży. Warto wykorzystać tę szansę i zaprezentować im swoje portfolio. Szczególnie, że odbywa to się w miłej, niestresującej atmosferze” – powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny i współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.
W konsultacjach mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie. Udział jest bezpłatny.
Portfolio, które zostaną wyróżnione podczas przeglądu, będzie można zobaczyć na wernisażu, który odbędzie się w styczniu 2018 roku. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi będą mogli natomiast bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.
Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)