niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPRoto dla Newserii. Kryzysy wizerunkowe dotyczą nie tylko firm

PRoto dla Newserii. Kryzysy wizerunkowe dotyczą nie tylko firm

We wrześniu 2017 roku z falą negatywnych komentarzy zetknęli się też przedstawiciele blogosfery i vlogosfery.

„Kryzysy w social mediach dotyczą nie tylko marek, lecz także przedstawicieli blogosfery i vlogosfery. Tak było w przypadku Mamy Ginekolog, która zamieściła na swoim Facebooku link do zbiórki dla kobiety chorej na raka. Okazało się, że w opisie tej zbiórki znalazły się informacje o terapii, która zaliczana jest do metod medycyny alternatywnej. Pojawiły się negatywne opinie. Komentujący stwierdzili, że jako lekarz kobieta nie powinna zamieszczać tego typu wpisów i podważyła tym samym swoją wiarygodność i kompetencje” – zauważa w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor PRoto.pl.

Z krytyką internautów w ubiegłym miesiącu musieli się także zmierzyć polska marka odzieżowa Pan tu nie stał, która wprowadziła do sprzedaży koszulkę z napisem „Dziewucha”, oraz Lidl – w związku z usunięciem krzyży ze zdjęć na opakowaniach produktów. Pozytywnie zaskoczyła zaś Ikea, która w lubelskim sklepie w miejsce nadgryzionych plastikowych jabłek umieściła skrzynki z prawdziwymi owocami, którymi klienci mogli się częstować za darmo. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj