Agencja Consulting’n more została członkiem IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm Public Relations.
„Powiększenie portfolio o projekty międzynarodowe to jedno z założeń strategii rozwoju Consulting’n more na najbliższe lata, dlatego wstąpienie do IPREX to dla nas bardzo ważna inwestycja. Jednak aspekt new business to nie jedyny istotny wymiar korzyści z przynależności do tego typu organizacji. W jej ramach mamy również okazję poszerzyć nasze kompetencje oraz skorzystać z wiedzy i doświadczeń agencji PR działających na rynkach Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych” – mówi Jakub Zajdel, CEO Consulting’n more.
Międzynarodowa Organizacja Niezależnych Firm Public Relations IPREX została założona w 1983 roku w Stanach Zjednoczonych przez firmy PR, które poszukiwały możliwości obsługi swoich klientów poza rynkiem lokalnym. Dzisiaj IPREX jest jedną z największych międzynarodowych organizacji tego typu.
Consulting’n more korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)