W styczniu 2018 roku powstała nowa agencja Propsy PR i jest pierwszą w Polsce firmą skierowaną do NGO. Specjalizuje się przede wszystkich w działaniach komunikacyjnych dla trzeciego sektora oraz przedsiębiorców społecznych, a także dla biznesu zainteresowanego komunikacją opartą o CSR.
Założycielami agencji są Anna Kiedrzyńska-Tui, wcześniej PR Manager w fundacji Res Publica, oraz Bartosz Łopiński, który jednocześnie pełni funkcję menedżera projektów w agencji Świeża Bazylia PR.
„Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych, zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie, dlatego że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie” – wyjaśnia Bartosz Łopiński.
Propsy PR nastawione jest na budowanie relacji z ludźmi, wspieranie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwijaniu zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych.
Pierwszą fundacją, z którą współpracuje agencja, jest Social Wolves – organizator olimpiady z projektów społecznych „Zwolnieni z Teorii”, dzięki której młodzi ludzie w Polsce mają szanse nie tylko nabyć praktyczne umiejętności potrzebne na rynku pracy, ale również wpłynąć pozytywnie na swoje otoczenie. (jg)