W styczniu 2018 roku krakowska firma Barwa Cosmetics zaprezentowała nowe logo oraz identyfikację wizualną. Znak ma nawiązywać do tradycji firmy oraz podkreślić przemiany, jakie zaszły w przedsiębiorstwie w ostatnich latach. Nowe logo, jak mówią przedstawiciele marki, ma wyeksponować pierwotnego ducha marki i nadać jej nową jakość.
Zastosowanie w logotypie dopisku Cosmetics jest dyktowane rozwojem działalności eksportowej firmy, która prowadzi sprzedaż swoich produktów w Europie oraz na Bliskim Wschodzie.
Pierwsze logo Barwy powstało prawie 70 lat temu i od samego początku symbolem firmy jest papuga. W nowej identyfikacji wizualnej marka zachowuje dotychczasowy sens znaku, jednak jego forma uległa wyraźnej zmianie. Zaprezentowane logo składa się z sygnetu nawiązującego do tradycyjnego symbolu papugi oraz logotypu Barwa Cosmetics.
Projekt logo oraz nowej identyfikacji wizualnej opracował dział marketingu firmy.
[[{“fid”:”36481″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Ewolucja logo Barwy “,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Ewolucja logo Barwy “},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Ewolucja logo Barwy “,”title”:”Ewolucja logo Barwy “,”class”:”media-element file-default”}}]]
(jg)