W lutym 2018 roku wystartowało Hanami Communications, którego założycielem jest Jerzy Ciszewski. Agencja będzie świadczyć usługi związane z media relations, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, sytuacjami kryzysowymi. Docelowo firma planuje poszerzyć zakres działań również o digital.
„Zgodnie z nazwą agencji będziemy pracowali nad tym, aby marki świeciły jeszcze bardziej intensywnym pięknem” – zapowiada Jerzy Ciszewski.
Jerzy Ciszewski jest twórcą Ciszewski Public Relations. W 2011 roku firma została przejęta przez Publicis Groupe i zaczęła funkcjonować jako Ciszewski MSL i Ciszewski MSL Financial Communications (później MSLGROUP Poland). W marcu 2015 roku Ciszewski przestał być przewodniczącym rady nadzorczej MSLGROUP Poland.
Skąd decyzja o powrocie do świadczenia usług PR-owych?
„Powód jest bardzo prosty, praca w public relations zawsze była moją pasją, spełniałem się zawodowo, ambicjonalnie i życiowo. Dodatkowo, cały czas mam wrażenie, że na rynku nadal jest bardzo dużo różnorakiej pracy komunikacyjnej” – podkreśla twórca Hanami Communications.
Obecnie w agencji zatrudnione są trzy osoby. „Będziemy się rozglądać również za nowymi współpracownikami. Mamy kilka poważnych prospektów biznesowych” – mówi były przewodniczący rady nadzorczej MSLGROUP Poland. (red)