Grupa dotPR, która działa na rynku od 10 lat i jest właścicielem firmy public relations dotPR, agencji socialmediowej Get More Social oraz zespołu kreatywnego dotVisual, postanowiła połączyć wszystkie usługi. Od teraz funkcjonuje pod nazwą dotrelations jako agencja komunikacji zintegrowanej.
W wyniku rebrandingu powstały też nowa struktura stanowisk, identyfikacja wizualna oraz strona internetowa.
„Do niedawna dzieliliśmy pracę między marki własne wyspecjalizowane albo w działaniach definiowanych jako przynależne do PR, czyli »klasycznych« mediów, albo do social media & digital, podczas gdy podział ten, w praktyce, coraz bardziej się zaciera. Ewoluował także sam zakres naszych usług. Już od dawna zajmujemy się szerokim spectrum działań z obszaru komunikacji, prowadząc projekty m.in. z zakresu influencer marketingu, employer brandingu, organizacji i promocji eventów. Dlatego proces transformacji w dotrelations to nie rewolucja, a naturalna ewolucja naszej agencji” – uzasadnia Krzysztof Skowronek, Co-Owner dotrelations.
Obecnie agencja zatrudnia niemal 50 specjalistów. Łącząc dotychczasowe usługi w jednym portfolio, firma chce realizować projekty integrujące różne obszary komunikacji. Jak czytamy w materiale prasowym, ma w tym pomóc też nowa struktura agencji, która wyodrębniła się w wyniku rekrutacji zewnętrznych i wewnętrznych.
Adam Ścibior, Chief Operating Officer dotrelations, kieruje pionem operacyjnym agencji. Zajmuje się nadzorem nad płynnością pracy wszystkich działów, synergią usług oraz kontrolą bieżących procesów. Poprzednio pracował jako Social Media Director w Get More Social.
Pracami poszczególnych działów zarządzają Marta Bartoszczyk jako Head of PR, Zuzanna Adamowicz – Head of Social Media, oraz Hanna Gałczyńska – Head of Projects.
Daria Wiśniewska niezmiennie pełni funkcję Strategy Directora i kieruje działem strategii i sprzedaży, który został rozbudowany do sześciu osób.
Z kolei stanowisko Communications Directora objęła Daria Duszyńska-Sałata, poprzednio PR Director w agencji dotPR. Będzie odpowiadać za komunikację marki dotrelations, komunikację wewnętrzną oraz optymalizację procesów i wsparcie strategiczne w rozwoju firmy. (pp)