Fortum, międzynarodowa firma energetyczna, szuka agencji, która poprowadziłaby całościowe działania public relations na polskim rynku. Marce zależy na tym, żeby agencja mogła wyznaczyć do jej obsługi zespół składający się z 2-3 doświadczonych osób (niekoniecznie na wyłączność), z kreatywnym, niestandardowym podejściem do komunikacji.
Firma zachęca agencje do przesyłania prezentacji, w których miałyby m.in. przedstawić potencjalny zespół wyznaczony do obsługi klienta, jego dotychczasowe sukcesy czy to, jak powinna wyglądać komunikacja Fortum w Polsce.
Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja 2018 roku na adres Jacek.Lawrecki@fortum.com. Na ich podstawie wybrane zostaną firmy, które wezmą udział w kolejnym etapie postępowania.
Szczegółowe informacje na temat oczekiwań Fortum wobec agencji oraz wytyczne dotyczące prezentacji są dostępne na stronie. (pp)