Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Trener piłkarski promuje najnowsze urządzenia firmy – smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV. Kampania ruszyła 14 maja 2018 roku, a pierwsze spoty dostępne są już na kanale marki na YouTubie.
„Jesteśmy podekscytowani tym, że Adam Nawałka został nowym ambasadorem firmy Samsung. Swoją postawą trener Nawałka doskonale oddaje wartości bliskie naszej marce, w tym ciągłe dążenie do doskonałości” – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett, mediami społecznościowymi zajmuje się VML, zaś za działania public relations odpowiada d*fusion communication. Z mediami współpracuje dom mediowy Starcom. Udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja XBRAND Sponsoring.
Kampania z udziałem nowego ambasadora obejmuje telewizję, kino, digital, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor. (jg)