Platforma sprzedażowa Showroom.pl przeszła rebranding, w ramach którego m.in. zmieniła logotyp oraz rozpoczęła swoją pierwszą kampanię zatytułowaną „Wear it first”. Dodatkowo, platforma dostępna jest teraz na rynku niemieckim i planuje dodawać do oferty coraz więcej zagranicznych marek.
W ramach rebrandingu firma zmieniła swoją identyfikację wizualną, tj. wprowadziła nowy logotyp, kolorystykę, materiały POS oraz opakowania. Zmiany zaszły również w witrynie internetowej platformy, m.in. w wyglądzie menu, na stronie głównej oraz pojawiły się nowe listingi. Kolejne etapy rebrandingu będą implementowane w najbliższych tygodniach.
[[{“fid”:”38983″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Zmiana logotypu showroom.pl”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Zmiana logotypu showroom.pl”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Zmiana logotypu showroom.pl”,”title”:”Zmiana logotypu showroom.pl”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Po lewej stare logo, po prawej nowe
Pierwsza kampania platformy wystartowała 10 maja 2018 roku w Polsce oraz Niemczech. Składa się z serii zdjęć oraz filmów, do których zaproszono 25 profesjonalnych baletnic oraz trzy tancerki – Valeriię Vavę Fefilovą, Leę Malenkę oraz Olgę Świetlicką, które wyrażają swój charakter nie tylko poprzez stylizacje, ale także taniec, artyzm i odwagę – czytamy w informacji prasowej.
Komunikacja będzie prowadzona też za pośrednictwem reklam w prasie i internecie oraz współpracy z influencerami. Produkcją kampanii zajęła się agencja Amsterdam Berlin, zaś za rebranding odpowiada Mamastudio. (jg)