Komputronik Gaming, marka oferująca sprzęty i aktywności dla graczy dostępne w sklepie internetowym Komputronik, odświeża swój wizerunek przez wprowadzenie nowego logotypu oraz nowej kolorystyki. O rebrandingu marka poinformowała 13 maja 2018 roku na swoim profilu na Facebooku.
Jak czytamy w informacji prasowej, nowa identyfikacja wizualna jest nowoczesna, a jednocześnie estetyczna i prosta. Znak identyfikacyjny, który do tej pory mocno nawiązywał do logo sklepu internetowego, teraz składa się z uproszczonego elementu graficznego, odwołując się do pierwszych liter nazwy. Natomiast kolorystyka, którą posługie się marka, opiera się na dwóch barwach: żółtej i czarnej.
Stare logo po lewej, nowe po prawej
Komputronik Gaming oprócz zmiany identyfikacji wizualnej chce też skupić się na budowaniu społeczności wśród swoich odbiorców – zwiększeniu ich lojalności oraz przynależności do marki.
„Nasz rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej. Teraz jeszcze mocniej chcemy uczestniczyć w świecie e-sportu. Całą swoją działalność postanowiliśmy oprzeć na trzech filarach, które od samego początku działalności były dla nas fundamentalne: społeczności, autorytecie oraz lojalności” – mówi Piotr Janus, Brand Manager Komputronik Gaming.
Marka będzie rozwijać swoją działalność w obszarze mediów społecznościowych: na YouTubie, Facebooku oraz Instagramie. Komputronik Gaming ma też w planach organizację zarówno autorskich wydarzeń, jak tych i we współpracy ze swoimi partnerami. (jg)
Czytaj także: Wywiad z Pablo Biardzkim: To marka nadaje znaczenia swojemu logotypowi