W maju 2018 roku ruszyła kampania społeczna #WOLEWIEDZIEC, której celem jest popularyzacja badań na obecność wirusa HIV. „Każdego dnia w Polsce nawet trzy osoby dowiadują się, że są zakażone wirusem HIV. Aż dwie trzecie zakażonych nie ma takiej świadomości, bo po prostu się nie bada” – czytamy w informacji prasowej.
W akcję zaangażowali się Grażyna Wolszczak, Robert Biedroń, Natalia Siwiec, Karolina Pisarek, Piotr Grabarczyk i Michał Baryza. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej, która będzie promować całą kampanię. Efekty można zobaczyć w najnowszym numerze „Fashion Magazine” (60/2018). Projekt będzie promowany dodatkowo w kanale MTV Polska oraz online i w mediach społecznościowych organizatorów i ambasadorów akcji.
Symbolem kampanii jest serce z czerwoną wstążką. Inicjatywę można poprzeć przez malowanie na skórze symbolu akcji oraz oznaczanie zdjęć hashtagiem #WOLEWIEDZIEC w mediach społecznościowych.
Akcja jest inicjatywą stworzoną przez „Fashion Magazine”, MTV Polska oraz MAC Cosmetics.
(jg)