Na początku czerwca 2018 roku Linux Polska zaprezentował nową identyfikację wizualną. Zmieniony znak nawiązuje do pierwotnego ducha marki, ale jego wprowadzenie przede wszystkim odzwierciedla zmiany, jakie zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat, a także podkreśla jej rozwój w obszarze oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacyjnej oraz przyjętej misji – czytamy w informacji prasowej.
[[{“fid”:”39716″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Zmiany w logo Linux Polska”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Zmiany w logo Linux Polska”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Zmiany w logo Linux Polska”,”title”:”Zmiany w logo Linux Polska”,”class”:”media-element file-default”}}]]
[[{“fid”:”39763″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Stare Logo Linux Polska”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Stare Logo Linux Polska”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Stare Logo Linux Polska”,”title”:”Stare Logo Linux Polska”,”class”:”media-element file-default”}}]]
poprzednie logo
„Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać o korzyściach, jakie płyną z wdrożenia open source, przecierając szlaki na tym rynku. Obecnie jako jego lider, wspieramy transformację informatyczną na miarę XXI w. w największych polskich przedsiębiorstwach z sektora publicznego. (…) Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji na taką, która w pełni wyraża naszą obecną misję i plany dalszego rozwoju. Linux Polska to firma innowacyjna, otwarta, nastawiona na nieustanne poszerzanie kompetencji, ale i na dzielenie się wiedzą” – mówi Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska.
Poprzednie logo z drobnymi modyfikacjami towarzyszyło firmie od 2009 roku. Nowa identyfikacja wizualna jest symbolem zmian, jakie zaszły w przedsiębiorstwie, a „lekkie i dynamiczne logo w pełni odzwierciedla charakter prężnie rozwijającej się innowacyjnej marki, którą jest Linux Polska”. (jg)