faceADDICTED po ośmiu latach działalności przechodzi rebranding i zmienia się w F11 Agency – Digital Solutions Agency. Nowa nazwa ma być kontynuacją strategii firmy, która skupia się na podejściu typu full service i łączy działania interaktywne, digital, tworzenie produktów, usług oraz komunikacji. Przeprowadzony rebranding „oddaje holistyczne podejście F11 (inaczej full screen) do prowadzonych działań”.
Poprzednie logo
Jak czytamy w materiale prasowym, agencja „stawia na dostrzeganie i efektywne wykorzystanie wszystkich narzędzi digital marketingu w kreowaniu pozytywnego doświadczenia marki, w konsekwencji gwarantując wzrosty w erze cyfrowej transformacji”. W związku z tym firma planuje akwizycje, które mają rozszerzyć jej portfolio, a także pracuje nad rozwojem własnych produktów.
„Jako właściciele F11 mamy klarowną wizję rozwoju. Naszym celem jest bycie przewodnikiem dla marek w świecie digital. Odbiorcami naszych usług nie są już tylko działy komunikacji czy marketingu, ale przede wszystkim zarządy, które skupiają się na cyfryzacji, tworzeniu nowoczesnych produktów czy też na budowaniu ekosystemów wokół marek” – mówi Piotr Krauschar, Managing Partner F11 Agency.
Autorem zarówno nowego, jak i poprzedniego logotypu jest Paweł Jan Nowak, który przez cztery lata, do połowy 2017 roku, był związany z agencją jako Senior Art Director. (pp)