LinkedIn poinformował na swoim blogu, że nie chce, aby język stanowił barierę w budowaniu relacji zawodowych w serwisie, więc zdecydował się na wprowadzenie opcji tłumaczenia postów.
„Jest to jedna z najbardziej pożądanych przez Was funkcji i cieszymy się, że łatwiej niż kiedykolwiek będziecie mogli być w kontakcie z osobami, firmami czy grupami, którymi się interesujecie, bez względu na język, jakim się posługujecie” – napisano na blogu.
Użytkownicy przy postach stworzonych w innym języku od tego, którego używają w serwisie, będą teraz widzieć przycisk „Zobacz tłumaczenie”. Nowa opcja działa w oparciu o technologię stworzoną przez Microsoft.
Funkcja „Zobacz tłumaczenie” jest już dostępna w ponad 60 językach dla większości użytkowników, którzy korzystają z wersji desktopowej i mobilnej za pomocą przeglądarki. W najbliższych tygodniach ma być również dostępna dla osób, które używają aplikacji serwisu na urządzeniach z systemem iOS i Android.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. (pp)