sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Szczepan Twardoch dla Raiffeisen Polbank

Ambasadorzy marek: Szczepan Twardoch dla Raiffeisen Polbank

Szczepan Twardoch został nowym ambasadorem Raiffeisen Polbank. Pisarz i publicysta wystąpił w najnowszej kampanii marki z cyklu „Miastonauci”, poświęconej „ludziom zanurzonym w wirze miejskiego życia, z którym łączą ich skomplikowane stosunki i silne emocje” – czytamy w informacji prasowej.

W spocie stworzonym w ramach kampanii Twardoch opowiada o swojej relacji z Katowicami. Raiffeisen Polbank występuje tu w roli słuchacza, który jednocześnie oferuje mieszkańcom różnych miast rozwiązania, które mają ułatwić im życie w wielkim mieście – w przypadku tej kampanii jest to aplikacja Mobilny Portfel, która daje możliwość płacenia telefonem np. za zakupy, parking czy bilety komunikacji miejskiej.

„Mimo że statystyki czytelnictwa w Polsce nie zachwycają, to literatura i jej twórcy wciąż potrafią budzić emocje nieporównywalne z innymi gałęziami kultury. Szczepan Twardoch łączy najwyższy poziom literacki z wyrazistym osobistym stylem i zarazem mocno kojarzy się z dwoma środowiskami miejskimi: Warszawą oraz aglomeracją Śląską. Przyznaje się zresztą do pewnego rozerwania między tymi dwoma przestrzeniami i do ambiwalentnego stosunku do miast w ogóle. I to ta dychotomia uczuć zainspirowała naszą nową kampanię” – mówi Kuba Janicki, Creative Director w agencji Opus B, która była odpowiedzialna za stworzenie i realizację kampanii.

Kampania wystartowała 9 lipca 2018 roku i potrwa do 30 września. Obejmuje spoty telewizyjne w takich stacjach jak m.in.: TVP1, TVP2, Polsat czy TVN. Zaplanowano też działania digitalowe obejmujące media społecznościowe (Facebook, Instagram), influencer marketing, reklamy wideo na YouTubie i Spotify oraz standardową kampanię odsłonową i rich media w popularnych portalach. Dodatkowo spoty banku pojawią się w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze, a także na muralach w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie oraz we Wrocławiu. W witrynach placówek zawisną też nowe plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj