sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRynekPierwotny.pl ma nowe logo i claim

RynekPierwotny.pl ma nowe logo i claim

W połowie lipca 2018 roku RynekPierwotny.pl odświeżył identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo i claim. Działania portalu mają być odpowiedzią na zmieniające się otoczenie oraz oczekiwania klientów, a także podkreślać znaczenie marki.

„Logotyp wykorzystuje dotychczasową zielono-różowo-niebieską kolorystykę stosowaną w komunikacji portalu, natomiast znany już z poprzednich logotypów – dom, może być obecnie wykorzystywany, jako samodzielny znak, mając również wyraz symboliczny” – czytamy w przesłanym materiale prasowym.

Hasło „Znajdź i zamieszkaj” ma odzwierciedlać filozofię firmy, czyli „szybki i prosty dostęp do tysięcy ofert nieruchomości”, z których potencjalni klienci mogą „w przyjemny sposób” wybrać ofertę odpowiadającą ich potrzebom – informuje portal.

Poprzednie logo

„Nie chcieliśmy wprowadzać rewolucji. Bardziej zależało nam na tym, aby utrwalić wizerunek przyjaznego i intuicyjnego portalu, który w ciągu ostatnich lat pomógł dziesiątkom tysięcy osób znaleźć ich wymarzone mieszkanie. Dlatego w dalszym ciągu w centrum naszego brandu jest dom, którego na pewnym etapie życia każdy z nas zaczyna szukać” – mówi Grzegorz Kurowski, prezes Property Group, wydawcy portalu RynekPierwotny.pl.

Poprzednie logo towarzyszyło marce od 2011 roku.

Za przygotowanie nowej identyfikacji odpowiada zespół kreatywny portalu RynekPierwotny.pl. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj