Deweloper mieszkaniowy Ekopark przeszedł rebranding, w ramach którego odświeżono wizerunek marki, by zwiększyć jej rozpoznawalność i poprawić postrzeganie przez klientów.
Rebranding był jednym z elementów wdrożenia nowej strategii komunikacji marketingowej, nad którą pracowano od ubiegłego roku. Jest też związany ze zmianami wewnętrznymi firmy. W ramach rebrandingu odświeżono wizerunek marki, by stał się on bardziej nowoczesny. Wprowadzono nową identyfikację wizualną, zaprezentowano nowy logotyp oraz claim marki, który teraz brzmi „Czuj się zaproszony!”.
Z lewej strony znajduje się obecne logo, a z prawej – poprzednie
Dodatkowo w ramach rebrandingu przebudowano też serwis internetowy, w taki sposób, aby stał się centrum zarządzania marketingiem online marki oraz pozyskiwania leadów. Strona została wzbogacona o funkcje, które mają w zachęcający sposób prezentować inwestycje dewelopera – m.in. przez nową wersję formularza wyszukiwania, który umożliwia graficzną prezentację inwestycji oraz opcję przełączania widoków mieszkań z 2D na 3D. Jak czytamy w informacji prasowej, serwis internetowy jest w 100 proc. spójny z odświeżonym wizerunkiem brandu – kolorystyka, fonty oraz proste wyraziste formy w pełni wpisują się w nowo wypracowany styl marki.
„Stary wizerunek Ekopark był mocno klasyczny. Zależało nam na zwiększeniu rozpoznawalności marki i zmianie wizerunku na nowoczesny. Tak, aby była łatwo zapamiętywana i wybijająca się na tle konkurencji. (…) Ekopark za pomocą odpowiednich środków wyrazu pokazuje się jako deweloper odpowiedzialny, znający potrzeby ludzi i miasta. Na bazie tych założeń zaprojektowany został nowy logotyp” – mówi Bartosz Dąbrowski, dyrektor ds. marketingu w Ekopark.
Proces rebrandingu jeszcze trwa, bo składa się na niego wiele elementów, które wymagają prac rozłożonych w czasie. Nowy wizerunek funkcjonuje od lipca 2018 roku. (jg)