Marka modowa Joanna Hawrot, znana z projektowania kimon, zmienia nazwę i identyfikację wizualną. Będzie sygnowana jedynie nazwiskiem projektantki – HAWROT.
Nowy znak marki ma kształt koła, który – jak czytamy w komunikacie prasowym – „w japońskiej kaligrafii odnosi się do namalowanego jednym pociągnięciem pędzla symbolu zen”. „Koło Enso jest w Japonii odzwierciedleniem stanu duszy artysty. Jedynie osoba o wysokim poziomie rozwoju duchowego może je wykreślić bezbłędnie” – czytamy dalej.
Marka chce, by koło Enso stało się również „symbolem metamorfoz oraz emocji, które pragnie przekazać swoim klientkom”.
Poprzednie logo marki
Nowa identyfikacja wizualna ma być hołdem złożonym japońskim inspiracjom, ma też nawiązywać do filozofii „from fashion to art”. Autorem odświeżonej identyfikacji wizualnej marki HAWROT jest Piotr Okrasa.
HAWROT, jak czytamy w komunikacie, „dąży do spójności i harmonii”, czego graficznym reprezentantem ma być „charakterystyczna litera »H« w logo”.
Marka tak opisuje zmiany w komunikacie prasowym: „Minimalistyczne logo HAWROT wyróżnia się delikatną krzywizną pierwszej litery. Nawiązując do budowy dachu pagody, jest także nośnikiem tych samych idei”.
Zmiana identyfikacji wizualnej i samej nazwy marki ma też być zapowiedzią nowej kolekcjonerskiej linii, którą HAWROT stworzyła z malarką Aleksandrą Waliszewską. (mb)