Platforma z ofertami nieruchomości Domiporta.pl zaprezentowała nową identyfikację wizualną oraz stronę internetową. Rozpoczęto również kampanię pod hasłem „Lepiej znajdź mieszkanie” promującą odświeżoną wersję serwisu.
Jednym z elementów nowego logo jest tzw. pin, ikona lokalizacji na mapie. „Symbol ten idealnie wpisuje się w tematykę serwisu – lokalizacja jest bowiem słowem kluczem, najważniejszym parametrem każdej nieruchomości. Od lokalizacji zależą inne jej cechy, jak: otoczenie, bliskość terenów zielonych, przedszkoli i szkół czy arterii komunikacyjnych, a w konsekwencji wartość nieruchomości” – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, prezes Domiporta.pl.
Poprzednie logo portalu
Również strona internetowa zyskała nowy layout, a na podstronach z ofertami postawiono na dużą liczbę zdjęć nieruchomości oraz oznaczenia obrazkowe informujące o ich najważniejszych cechach.
„W obu przypadkach naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która byłaby prosta, nowoczesna i czytelna, a jednocześnie zgodna ze współczesnymi trendami w web designie. Trendem w projektowaniu, do którego nawiązaliśmy, jest esencjalizm, czyli działanie w oparciu o zasadę »mniej, ale lepiej«. Jego wyrazem jest m.in. prostota symboliki i czytelność formy” – dodaje Gąsiorowski.
13 listopada 2018 roku rozpoczęła się kampania promująca odświeżoną wersję serwisu. Działania prowadzone pod hasłem „Lepiej znajdź mieszkanie” mają w humorystyczny sposób nawiązywać do potrzeb użytkowników serwisu i ich bolączek związanych z poszukiwaniem nieruchomości – czytamy w komunikacie prasowym. Domiporta.pl jest promowany w internecie (Google, serwisach Gazety.pl oraz mediach społecznościowych), radiu, telewizji, na ekranach sieci kin Helios oraz na nośnikach outdoorowych. Działania promocyjne z udziałem influencerów przygotowała agencja Hash.fm.
Za nowy logotyp i stylistykę serwisu, a także akcję promocyjną odpowiada zespół marketingu Domiporta.pl. (bm)