poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDzień z życia: Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl

Dzień z życia: Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl

5:30

Pobudka! Wyłączając budzik w telefonie komórkowym, przeglądam listę powiadomień. Skupiam się jednak tylko na tych, które generuje służbowa skrzynka pocztowa i Twitter. O poranku w czasie przygotowań zawsze towarzyszy mi radio. Za nieco ponad godzinę będę już w drodze do pracy.

8:00

Docieram do biura Ceneo.pl przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. Do pracy najczęściej jadę tramwajem! Ten czas wykorzystuję na przegląd najważniejszych artykułów w serwisach internetowych i elektronicznych wydaniach gazet. To dobra rozgrzewka przed poranną prasówką, którą zawsze przygotowuję osobiście – również w Ceneo.

8:30

Prasówka zrobiona. Czas na pierwszą kawę. W tym czasie przeglądam skrupulatnie służbową skrzynkę e-mail. Zaczynam odpisywać na najważniejsze wiadomości. Aktualizuję plan dnia i listę zadań, które mam do wykonania. Zamawiam też od koleżanek i kolegów z innych działów dane, które interesują dziennikarzy lub które planuję wykorzystać do naszych firmowych informacji prasowych. Najczęściej dotyczą one aktualnych trendów w handlu internetowym i zwyczajów zakupowych internautów.

10:00

Spotkania wewnętrzne lub zewnętrzne oraz telekonferencje. Każdego dnia spotykam się i rozmawiam co najmniej z kilkunastoma osobami. Zaczynając oczywiście od naszego CEO, przez menedżerów, dziennikarzy czy partnerów zewnętrznych oraz koleżanki i kolegów z różnych projektów realizowanych w Ceneo.pl. Każdy dzień przynosi nowe zadania, stawia różne osoby na mojej drodze i daje wiele satysfakcji z pracy.

W tym roku pracownicy Ceneo w ramach firmowej rywalizacji zdobyli rowery dla podopiecznych z wrocławskiego domu dziecka

12:00

To przerwa na obiad. Najczęściej razem z działem Performance Marketingu wybieramy się do restauracji na terenie naszego biura. Rozmawiamy o różnych tematach, również o tym, czym danego dnia żyją media społecznościowe czy branża.

13:00

Druga część dnia, którą zwykle zaczynam od kolejnej kawy, to głównie praca przy tworzeniu informacji prasowych, udzielaniu odpowiedzi dziennikarzom. Zdarza się, że przygotowuję również prezentacje i raporty. W tej części dnia staram się nie planować żadnych spotkań.

W swojej codziennej pracy najbardziej cenię możliwość nawiązywania nowych kontaktów

16:00

Czas na krótkie podsumowanie dnia i zadań, które były do wykonania. Dzięki temu następnego dnia łatwiej zacząć pracę. Przed wyjściem z biura sprawdzam jeszcze pocztę i media społecznościowe. Do domu wracam również komunikacją miejską.

17:30

To moment, kiedy mam czas dla siebie i rodziny. Owszem, zdarza się, że odbieram ostatnie telefony od dziennikarzy. Są to jednak wyjątkowe sytuacje.

22:00

Zerkam jeszcze na Twittera i chwytam za książkę. W ciągu 30 minut wyłączę nocną lampkę!

Zebrała Małgorzata Baran

Zastępca redaktora naczelnego portalu PRoto.pl. Zajmuje się tematyką lifestyle’ową, mediami społecznościowymi, językiem w branży PR, blogosferą i modą. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.


Dzień z życia…

To nowa, lifestyle’owa kolumna w portalu PRoto.pl autorstwa Małgorzaty Baran, w której pokażemy, jak wygląda typowy dzień pracy specjalistów zajmujących się szeroko pojętą komunikacją, rzeczników prasowych, PR-owców, znawców mediów społecznościowych i przedstawicieli blogosfery. Co jakiś czas jeden z zaproszonych przez redakcję bohaterów opowie, jak wygląda jego rozkład dnia, jak i gdzie pracuje, z jakimi zadaniami musi się zmierzyć i co robi, by nie prześcignęły go deadline’y.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj