Radio WAWA, sieć lokalnych rozgłośni, zaprezentowało nowe logo i stronę internetową. Jest to kolejny etap procesu rebrandingu stacji, który rozpoczął się w sierpniu 2018 roku, wraz z wprowadzeniem nowego hasła pozycjonującego „Najlepsze Polskie Hity”.
„Nowe logo jest efektem naturalnej ewolucji naszego znaku graficznego. Jest świeże, dynamiczne i nowoczesne, takie jak nasza antena. Kolorystyka biało-czerwona określa rodzaj muzyki, żółte elementy – radosny, zabawowy charakter, a dynamizmu dodaje podzielenie nazwy na sylaby” – mówi Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia WAWA.
Poprzednie logo, które obowiązywało od 2006 roku
21 grudnia zostanie także uruchomiona nowa strona rozgłośni, spójna stylistycznie z nową identyfikacją wizualną. W następnej kolejności zaplanowano odświeżenie profili w mediach społecznościowych, uruchomienie aplikacji mobilnej do słuchania stacji, a wiosną 2019 roku ma ruszyć zewnętrzna kampania promocyjna Radia WAWA. (bm)