Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej przeprowadza konkurs na nową identyfikację wizualną.
„Obecna tożsamość wizualna UMFC jest przestarzała w formie i uniemożliwia wygodną eksploatację z technicznego punktu widzenia (UMFC nie dysponuje księgą znaku, spójnym key visualem, materiałami do dalszej pracy)” – czytamy na stronie internetowej Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
Konkurs ma charakter otwarty, ogólnopolski i składa się z dwóch etapów. Jest adresowany do „osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych działających zarówno indywidualnie jak i w formie zespołów projektowych”.
Pierwszy z etapów konkursu to przegląd portfolio. Można je przesyłać do 11 stycznia 2018 roku na adres umfc@stgu.pl. Rozstrzygnięcie pierwszego etapu nastąpi do 18 stycznia.
Do drugiego etapu zostaną zaproszeni minimum trzej projektanci, których zadaniem będzie przygotowanie co najmniej jednej wstępnej koncepcji wizualnej wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku. Każdy uczestnik, który weźmie udział w drugim etapie konkursu, otrzyma zryczałtowany zwrot kosztów w wysokości 1500 zł netto. Termin nadsyłania prac do drugiego etapu upłynie 15 lutego.
Zwycięzca konkursu za wykonanie wszystkich wzorów materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym m.in. głównego logo UMFP, znaków dodatkowych, propozycji materiałów takich jak wizytówki, papier firmowy czy koperty, gadżetów czy projektu strony internetowej, otrzyma wynagrodzenie o łącznej wysokości 32 300 zł netto. Laureata poznamy najpóźniej 19 lutego.
Szczegółowe informacje na temat konkursu, w tym regulamin, są dostępne na stronie. (pp)